Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภัททิลา ศรีวิชัยen_US
dc.date.accessioned2025-07-23T06:51:25Z-
dc.date.available2025-07-23T06:51:25Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/913-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษาen_US
dc.subjectไม้แปรรูปen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ไม้en_US
dc.titleแนวทางการพัฒนาการตลาดของผลิตภัณฑ์จากไม้มะม่วงกรณีศึกษา บริษัททีเคแมงโก้วูดen_US
dc.title.alternativeAn appoach to the marketing development of mango wood produts: a case study TK mango wood companyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.advisorอรวรรณ จําพุฒen_US
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
102472-Abstract.pdfบทคัดย่อ277.2 kBAdobe PDFView/Open
102472-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.