Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1229
Title: การตลาดสมัยใหม่สู่การพัฒนาธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ เพื่อรองรับกลุ่มผู้บริโภคเจเนอเรชันวาย ในเขตอำเภอเมืองเชียงราย จังหวัดเชียงราย
Other Titles: Modern marketing for real estate business development to support the generation Y customers in Muang Chiang Rai district, Chiang Rai provinc
Authors: กัญญาวีร์ ศรีวิชัย
metadata.dc.contributor.advisor: ปฏิพัทธ์ ตันมิ่ง
Keywords: เจเนอเรชันวาย;ธุรกิจอสังหาริมทรัพย์;การตลาด;การจัดการตลาด
Issue Date:  256
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1229
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138253-Abstract.pdfAbstract5.14 MBAdobe PDFView/Open
138253-Fulltext.pdfFulltext9.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.