Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1231| Title: | การบริหารประสบการณ์ลูกค้าสู่การสร้างความภักดีต่อแบรนด์ธุรกิจ เอ็มเอ็นพี คอนกรีต |
| Other Titles: | Customer experience management to create brand loyalty for MNP concrete business |
| Authors: | ธันธิชา ปิมปา |
| metadata.dc.contributor.advisor: | ปฏิพัทธ์ ตันมิ่ง |
| Keywords: | ความภักดีของลูกค้า;ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์;ความสัมพันธ์กับลูกค้า -- การจัดการ;คอนกรีต;การตลาด -- การจัดการตลาด |
| Issue Date: | 2566 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา |
| Description: | การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566 |
| URI: | http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1231 |
| Appears in Collections: | การค้นคว้าอิสระ (Independent Study) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 138256-Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 5.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
| 138256-Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 9.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.