Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1231
Title: การบริหารประสบการณ์ลูกค้าสู่การสร้างความภักดีต่อแบรนด์ธุรกิจ เอ็มเอ็นพี คอนกรีต
Other Titles: Customer experience management to create brand loyalty for MNP concrete business
Authors: ธันธิชา ปิมปา
metadata.dc.contributor.advisor: ปฏิพัทธ์ ตันมิ่ง
Keywords: ความภักดีของลูกค้า;ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์;ความสัมพันธ์กับลูกค้า -- การจัดการ;คอนกรีต;การตลาด -- การจัดการตลาด
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1231
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138256-Abstract.pdfบทคัดย่อ5.15 MBAdobe PDFView/Open
138256-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม9.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.