Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234| Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งซื้อสินค้าวัสดุก่อสร้างผ่านช่องทางออนไลน์ของลูกค้าร้านวัสดุก่อสร้างในเขตจังหวัดเชียงราย |
| Other Titles: | Marketing factors affecting the online purchase of construction materials by construction material retail customers in Chiang Rai province |
| Authors: | เสฐียรพงศ์ วงษา |
| metadata.dc.contributor.advisor: | ปฏิพัทธ์ ตันมิ่ง |
| Keywords: | การตลาด;ช่องทางการตลาด;วัสดุก่อสร้าง;การพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ |
| Issue Date: | 2566 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา |
| Description: | การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566 |
| URI: | http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234 |
| Appears in Collections: | การค้นคว้าอิสระ (Independent Study) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 138260-Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 5.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
| 138260-Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 10.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.