Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเสฐียรพงศ์ วงษาen_US
dc.date.accessioned2025-12-03T07:51:48Z-
dc.date.available2025-12-03T07:51:48Z-
dc.date.issued2566-
dc.identifier.urihttp://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234-
dc.descriptionการค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษาen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectช่องทางการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุก่อสร้างen_US
dc.subjectการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์en_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งซื้อสินค้าวัสดุก่อสร้างผ่านช่องทางออนไลน์ของลูกค้าร้านวัสดุก่อสร้างในเขตจังหวัดเชียงรายen_US
dc.title.alternativeMarketing factors affecting the online purchase of construction materials by construction material retail customers in Chiang Rai provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.advisorปฏิพัทธ์ ตันมิ่งen_US
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138260-Abstract.pdfบทคัดย่อ5.14 MBAdobe PDFView/Open
138260-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม10.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.