Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการสั่งซื้อสินค้าวัสดุก่อสร้างผ่านช่องทางออนไลน์ของลูกค้าร้านวัสดุก่อสร้างในเขตจังหวัดเชียงราย
Other Titles: Marketing factors affecting the online purchase of construction materials by construction material retail customers in Chiang Rai province
Authors: เสฐียรพงศ์ วงษา
metadata.dc.contributor.advisor: ปฏิพัทธ์ ตันมิ่ง
Keywords: การตลาด;ช่องทางการตลาด;วัสดุก่อสร้าง;การพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1234
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138260-Abstract.pdfบทคัดย่อ5.14 MBAdobe PDFView/Open
138260-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม10.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.