Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1230| Title: | อิทธิพลของกลยุทธ์การตลาดและภาพลักษณ์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตของกลุ่มมิลเลนเนียลในจังหวัดเชียงราย |
| Other Titles: | Influence of marketing strategies and images on millennial is purchase decisions of life insurance in Chiang Rai |
| Authors: | คารีน่า ไออิซาวา |
| metadata.dc.contributor.advisor: | เดชอนันต์ บังกิโล |
| Keywords: | ประกันชีวิต;เจนเนอเรชันวาย;การตลาด;การจัดการตลาด;การวางแผนธุรกิจ;ภาพลักษณ์องค์การ |
| Issue Date: | 2566 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา |
| Description: | การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566 |
| URI: | http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1230 |
| Appears in Collections: | การค้นคว้าอิสระ (Independent Study) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 138254-Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 5.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
| 138254-Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 9.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.