Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1230
Title: อิทธิพลของกลยุทธ์การตลาดและภาพลักษณ์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตของกลุ่มมิลเลนเนียลในจังหวัดเชียงราย
Other Titles: Influence of marketing strategies and images on millennial is purchase decisions of life insurance in Chiang Rai
Authors: คารีน่า ไออิซาวา
metadata.dc.contributor.advisor: เดชอนันต์ บังกิโล
Keywords: ประกันชีวิต;เจนเนอเรชันวาย;การตลาด;การจัดการตลาด;การวางแผนธุรกิจ;ภาพลักษณ์องค์การ
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1230
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138254-Abstract.pdfบทคัดย่อ5.1 MBAdobe PDFView/Open
138254-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม9.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.