Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/439
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อคอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างในจังหวัดเชียงราย
Other Titles: Marketing factors influencing construction contractors's decision to purchase ready mixed concrete in Chiang Rai province
Authors: โอบบุญ พัฒนานุภาพ
Keywords: คอนกรีตผสมเสร็จ -- การจัดซื้อ -- เชียงราย
Issue Date: 2546
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การศึกษาโดยอิสระ (บธ.ม.) -- บริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2546
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/439
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23385-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม7.8 MBAdobe PDFView/Open
23385-Abstract.pdfบทคัดย่อ176.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.