Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1235| Title: | อิทธิพลของการตระหนักรู้ในสิ่งแวดล้อม และการสื่อสารการตลาดดิจิทัลที่ส่งผลต่อความตั้งใจใช้บริการที่พักที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม |
| Other Titles: | The influence of environmental awareness and digital marketing communication on customers' intention to stay in green accommodations |
| Authors: | อารียา วงศ์อารัญ |
| metadata.dc.contributor.advisor: | เดชอนันต์ บังกิโล |
| Keywords: | การตลาด -- การตัดสินใจ;การจัดการตลาด;การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม;ความรับผิดชอบต่อสิ่งแวดล้อม |
| Issue Date: | 2566 |
| Publisher: | มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา |
| Description: | การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566 |
| URI: | http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1235 |
| Appears in Collections: | การค้นคว้าอิสระ (Independent Study) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 138261-Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 5.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
| 138261-Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 8.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.