Please use this identifier to cite or link to this item: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1235
Title: อิทธิพลของการตระหนักรู้ในสิ่งแวดล้อม และการสื่อสารการตลาดดิจิทัลที่ส่งผลต่อความตั้งใจใช้บริการที่พักที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม
Other Titles: The influence of environmental awareness and digital marketing communication on customers' intention to stay in green accommodations
Authors: อารียา วงศ์อารัญ
metadata.dc.contributor.advisor: เดชอนันต์ บังกิโล
Keywords: การตลาด -- การตัดสินใจ;การจัดการตลาด;การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม;ความรับผิดชอบต่อสิ่งแวดล้อม
Issue Date: 2566
Publisher: มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง. ศูนย์บรรณสารและสื่อการศึกษา
Description: การค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- สาขาวิชาบริหารธุรกิจ, สำนักวิชาการจัดการ. มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง, 2566
URI: http://mfuir.mfu.ac.th:80/xmlui/handle/123456789/1235
Appears in Collections:การค้นคว้าอิสระ (Independent Study)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
138261-Abstract.pdfบทคัดย่อ5.13 MBAdobe PDFView/Open
138261-Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม8.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.